Ancient Astronauts - Paleo SETI - Alternative Archeology

Únos dítěte v Kentucky

06.08.2010 22:56

 Matka ze státu Kentucky sledovala vše co se týká únosů do UFO od doby, kdy její pětiletý syn dne 10.června popsal neobyčejný zážitek. Dle výpovědi to zveřejnila databáze MUFON. “ Toto ráno můj syn ke mě přišel očividně naštvaný říkajíc, že se mu zdálo o mimozemšťanech”, řekla žena. “ Normálně bych ho nebrala vážně, ale to jak se v tomto případě choval, mě donutilo poslouchat.”  Dítě popsalo jejich oči, uši, prsty, světla na jejich lodi a jak “ šeptali “.

“ Vím, že to mohl být sen, ale není to přeci cesta jak si někteří lidé věci pamatují? Nepamatuji si, že by kdy za mnou přišel a povídal mi co se mu zdálo tak živě a detailně. Myslela jsem, že by to měla být má povinost toto hlásit, pro případ, že se stane něco dalšího. Určitě to budu hlásit znovu.”

 

Kentucky, 10.červen 2010 - Zvláštní sen mého syna - možný únos do UFO?  MUFON případ číslo 24796.

 

Můj syn za mnou přišel jedno ráno před měsícem, byl vystrašen a brečel. Toto ráno ke mě přišel očividně naštvaný říkajíc, že se mu zdálo o mimozemšťanech”, řekla žena. “ Normálně bych ho nebrala vážně, ale to jak se v tomto případě choval mě donutilo poslouchat. Začal mi popisovat, že se ( ve snu ) vzbudil a malí šediváci ho vzali ven a pak do jejich lodě. Muži šedé barvy měli velké černé oči a když jsem se zeptala na nos, stlačil svůj nahoru dovnitř tváře. Vypadalo to jako, když chce ukázat, že tam nebyl příliš výrazný nos, jen jakési otvory, možná? Zeptala jsem se ho na jejich ruce a řekl, že vypadaly jako klacky. Řekl, že loď byla stříbrná se zelenými, žlutými a bílými světly a že byla kulatá s prstencem okolo. Vzali ho prý na Měsíc. Říkal také, že komunikovali šeptáním a pamatuje si, že mu říkali “ zůstaň....zůstaň s námi.” Pořád to opakoval. Byl prý vystrašený a řekl jim ať ho vrátí domů, k mamince. Vím, že lidé i děti mohou být ovlivněni televizí a čímkoliv, ale jsem si skoro stoprocentně jistá, že můj syn neviděl žádný pořad, který by detailně popisoval únosy mimozemšťany. Sleduji od toho momentu vše co se tématu týká a opravdu to vypadá velice podobně jako taková událost. Je důvěryhodný a nelže, sotva mu teď bylo 5 let a vždycky z něj dostanu pravdu ven. Jeho výpověď zněla naprosto věrohodně. Vím, že to mohl být sen, ale není to přeci cesta jak si někteří lidé věci pamatují? Nepamatuji si, že by kdy za mnou přišel a povídal mi co se mu zdálo tak živě a detailně. Myslela jsem, že by to měla být má povinost toto hlásit, pro případ, že se stane něco dalšího. Určitě to budu hlásit znovu. Děkuji i za to, že vůbec můj dopis čtete.

 

© Unknown

 

 

Zdroj: UFO Examiner

Překlad: Michael M.Faitl

Astronauti.cz 2010 - 2013 © Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode