Ancient Astronauts - Paleo SETI - Alternative Archeology

Reportér BBC viděl UFO

18.08.2011 22:35

 

 

Šok muže z BBC, který spatřil UFO                              

 

Novinář BBC vyprávěl, jak zůstal "úplně jako přimražený" poté, co viděl UFO vznášející se nad polem, když jel v časných ranních hodinách do práce. 

Velmi uznávaný sportovní reportér Mike Sewell si prožil moment, ve kterém viděl vzdušné plavidlo ve tvaru disku, které se přibližovalo k jeho autu, když jel přes krajinu za tmy v 04:15 ráno. 

Mike, který žije v Midlands, jel na letiště Stansted Airport, aby chytil let do Švédska, když viděl UFO s blikajícími světly kousek od něj poletující nad silnicí. 

Policisté z Hertfordshire uvedli, že nedostali žádné zprávy o spatření UFO. 

Mike vyprávěl, jak před ním jela dodávka VW, když viděl ono plavidlo na obloze. 

Dnes ráno promluvil na Radio Five Live k milionům posluchačů o tom, jak zůstal „gobsmacked“(Pozn. překl.: „s otevřenou pusou“), když se pak UFO vznášelo nad polem, asi pár set metrů od silnice. 

Řekl: „Jel jsem na východ přes venkov, asi 15 až 20 mil od letiště Stansted Airport v 4:15 ráno a viděl jsem velké jasné světlo na obloze klesající k silnici a jak se přiblížilo, zahnulo doleva.“ 

„Když zahnulo doleva, letělo přímo proti mně a já jsem projel pod ním. A to co jsem viděl, to nebylo letadlo a nebyl to ani vrtulník.“ 

„Se strachem říkám, ve tvaru disku. Mělo to mnoho světel, která blikala všude kolem něj a  pod ním byly přinejmenším dva velké panely těchto světel, ano, to měkké bílé světlo pod ním.“ 

„A pak si to jen „sedělo“ anebo kroužilo nad určitou oblastí v poli.“

„Byl jsem tak šokovaný.“ 

 „Snažil jsem se udržet na silnici a nakonec se mi to ztratilo z očí, asi po dvou nebo třech minutách. Ale to, co jsem viděl, to nebylo normální letadlo.“ 

„Bylo to divné. Byl jsem úplně vyděšený.“ HYPERLINK "https://translate.googleusercontent.com/translate_c?act=url&hl=cs&ie=UTF8&prev=_t&rurl=translate.google.com&sl=en&tl=cs&twu=1&u=https://ad.uk.doubleclick.net/adj/news.thesun.co.uk/mainhomepage%3Bpos%3Dmpu%3Bsz%3D300x250%3Bcat%3D%3Btile%3D2%3Bord%3D1313509038428%3B&usg=ALkJrhhEt8xWO4NnoUsKRg2WYrCy2uQeMQ

Sewell byl na své cestě na letiště, aby chytil ranní let do Švédska na dnešní kvalifikační utkání Ligy mistrů mezi Malmö a Glasgow Rangers. 

Byl právě mimo obec Hertfordshire v Cottered, když si všiml onoho objektu na noční obloze. 

Expert na UFO Timothy Good řekl: „Je to naprosto fascinující! Je zřejmé, že se nejedná o konvenční letadlo jakéhokoliv typu. Zapůsobilo to na mě tak, že bych si přál, abych to také viděl.“

„Předpokládám, že by se našla i řada dalších lidí, kteří by chtěli vidět tento objekt.“ 

„Mohlo by se docela dobře jednat o mimozemšťany, může to být i tajné letadlo nebo kosmická loď, která létá ve službách armády Spojených států a Britské armády již delší dobu.“

 

Zdroj: thesun.co.uk – by Alex Peake and Anthony France

Překlad: Marek Pernica

Foto: thesun.co.uk

 

 

            

 

Astronauti.cz 2010 - 2013 © Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode