Ancient Astronauts - Paleo SETI - Alternative Archeology

Pilot a jeho příběh

30.06.2010 21:07

 Pilot Carlos de los Santos Montiel byl zapletený do jednoho z největších UFO případů v roce 1975, když letěl se svým malým letadlem nad centrálním Mexikem. Jeho případu se dostalo celosvětové pozornosti a Carlos vyprávěl svůj příběh mnoha badatelům a také se zůčastnil několika konferencí. 35 let po tomto incidentu Ana Luis Cid  znovu otevřela případ.

 

Měla jsem možnost mluvit s panem Montielem 17. května. Velice ochotně mě pozval na snídani za přítomnosti své ženy Carmen a mého syna Alana. Diskutovali jsme o mnohých věcech, ale nejvíc o jeho zážitku z roku 1975, kdy tři neidentifikovatelné objekty převzaly kontrolu nad jeho privátním letadlem, které v té době pilotoval. Bez předsudků formálního rozhovoru se na povrch dostali zajímavé informace. Především, kapitán de los Santos absolutně zůstal věrný své originální verzi, což je dobré znamení pro ufologa mít důvěru v danou osobu. Potom je tu lidská stránka: Carlos se stále chvěje, když se hovoří o události, přestože už není zarmoucený vzpomínkami na výsměch, jehož byl předmětem. Ale i tak, s typickou slušností zodpověděl otázky  spojené s jeho incidentem.

 

ALC: Ublížilo Vám UFO nějakým způsobem po fyzické stránce?

Carlos: Ne, přestože se pohybovali zhruba 2 metry od mne, “ zavěšeni “ nad křídli malého letadla po dobu 18. minut.

ALC: Byl jste nějak potrestán, že jste se svým zážitkem šel na veřejnost?

Carlos: Ne. Když někdo řekl v televizi, že moje licence byla zrušena, a že jsem zmizel, to všechno byla lež..

ALC: Proč jste letěl do Zihuatanejo? Nejpravděpodobnější reakce by byla zůstat v Lazaro Cardenas, Vaší původní lokalitě, před návratem do Mexico City?

Carlos: Protože se mi nelíbilo to město a nejbližší další zastávka letadlem byla Zihuatanejo, Guerrero.

ALC: Byl jste opět kontaktován “ muži v černém “ ?

Carlos: Nikdy se to znovu nestalo. Bylo to jen dvakrát. Poprvé, když jsem šel na interview s panem Pedrem Ferrizem a podruhé na schodišti hotelu, kde jsem se měl setkat s doktorem A.Hynekem.

ALC: Měl jste později nějaké další zážitky?

Carlos: Ano, ale ne během letu. Dokonce jsem pořídil nějaké fotografie. Byl to obrovský svítící objekt a vypadal jako uvařené vejce, které rozříznete napůl.

ALC: Jaké jsou Vaše pocity o události po 35 letech?

Carlos: Bylo to něco co jsem zažil a bylo to reálné. Incident, který stále nejsem schopen objasnit a pochopit. Nevím odkud přiletěli, nebo jaký měli záměr. Občas si myslím, že to byla jen zvědavost a že se přiblížili z konkrétního důvodu. Možná, že mě také zachránili před nějakou neočekávanou situací. Moje letadlo vypadalo dobře, ale bylo dost staré, z roku 1958. Takže, kdo ví? Možná, že mi mělo upadnout křídlo, nebo dojít k poruše motoru, nebo nějaká jiná nehoda, nevím...

ALC: Byl jste těmito objekty odchýlen z letové dráhy?

Carlos: Ne. Zůstal jsem na svém koridoru. To co však udělali bylo, že mě vyzvedli do větší výšky, což je nebezpečné. Moje kabina nebyla na to zařízená.

ALC: Co říkáte na tvrzení, že jste utrpěl hypoxii ( nedostatek kyslíku ) a že to všechno byla vlastně halucinace?

Carlos: Inu, tito lidé neví o čem mluví, když zažijete hypoxii, cítíte se nemocný, přirozeně. Máte závratě a problémy se zrakem, ale nemáte halucinace.

ALC: Navíc radary netrpí nedostatkem kyslíku. Objekty byly zachyceny.

Carlos: Přesně tak. Dvě nezávislá místa zaznamenala tři neobjasnitelné body na svých monitorech. Jak letový kontrolór, tak naváděcí kontrolór na přistání.

ALC: na některých nákresech, které jste údajně zhotovil, je vidět, že UFO mělo antény na vrchní části. Je to pravda?

Carlos: To není správně. Neměli žádné antény. Měli matný, šedivý trup a nějaké čelní sklo, ale bez nýtů a kompletně hladké. Mohu to nakreslit. A nemyslete si, že to je jediná nesprávná informace kolující na veřejnosti. Viděl jsem též datum publikované špatně. Někde to bylo 2.května, jinde 13.května. V žádném případě! Bylo to 3.května 1975. Chci zdůraznit, že moje profesionální a osobní kariéra je zachráněna díky zaměstnancům letové kontroly. Měli tyto objekty na svých radarech, a pozorovali jak dělají obraty o 270 stupňů na velmi malém prostoru.

ALC: Měl jste kromě UFO nějaké jiné podivné zážitky?

Carlos: Ano ( diskuze se stáčí paranormálním směrem a Carlos popisuje setkání s humanoidem malého vzrůstu a lidskými rysy, ale pravděpodobně mimozemského původu ).

ALC: Je to pravda, že píšete knihu?

Carlos: Kde jste to slyšela? Plánuji to....pracuji na tom...

©unknown

 

Zdroj: Inexplicata, Ana Luis Cid

Překlad: Michael M.Faitl

Astronauti.cz 2010 - 2013 © Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode