Ancient Astronauts - Paleo SETI - Alternative Archeology

Nové pozorování UFO

25.08.2014 22:37

V noci 18. června 2014 jsem se (Marek Pernica, 20) díval na fotbalové utkání MS ve fotbale v Brazílii (Rusko – Jižní Korea). Fotbal to nebyl nijak záživný, a proto jsem se v 0:20 rozhodl televizi vypnout a jít spát. Protože byl v mém pokoji vydýchaný vzduch, rozhodl jsem se před ulehnutím do postele otevřít okno. Mám v něm nyní přes letní měsíce síť proti hmyzu, tudíž jsem nemohl vystrčit hlavu ven, a tak jsem se na noční oblohu díval celým tělem ve svém pokoji. Byla polojasná noc. Černé mraky bylo dobře rozeznat severním směrem. Tou samou světovou stranou, na kterou je můj pokoj v rámci našeho rodinného domu orientovaný. Tu a tam jsem mezi mraky zahlédl světélkující letadlo, jak míří západním až severozápadním směrem kamsi. Poté jsem na krátkou chvíli od okna odešel a to do kuchyně, abych se napil. Po návratu do pokoje jsem měl v úmyslu okno zavřít a jít spát. Naposledy jsem však ještě neodolal pohledu na noční červnové nebe, které bylo tu noc kupodivu celkem jasné.

Na dvou fotografiích níže ze dne 23.6.2012 se pokusím blíže popsat, co jsem v noci 18. června 2014 přesně v 0:25 viděl. Na fotografii č. 1 jsem zaznačil přibližnou oblast pozorování světelného jevu. Také viditelná nepravidelná černá mračna a již výše zmíněné letadlo.  Oblast pozorování je skutečně pouze přibližná a moje pozorování samotné bylo omezeno výhledem, který mi mé okno poskytuje. 

Obr.1: Oblast pozorování ze dne 18. června 2014 v 0:25.

Na fotografii č. 2 jsem se pokusil věrohodně zachytit, co jsem skutečně tu noc na noční obloze viděl. V oblasti pozorování nešlo nijak dobře rozeznat černá mračna…pokud tam nějaká skutečně byla. Obloha zde byla skoro celá černá. Musím trvat na tom, že skutečně skoro celá, protože a jak je vidět na fotografii č. 2 (označeno oranžově), jsem mohl po dobu minimálně 10 sekund pozorovat pro mě nevysvětlitelný světelný jev. V oblasti pozorování se totiž najednou se železnou pravidelností začaly objevovat 2 části světelného útvaru. Kdybych ho měl přirovnat ke geometrickému útvaru, jednalo by se o kosočtverec. Avšak tomu odpovídala spíše horní část útvaru. Dolní část nenabývala tak velkých úhlových zakřivení, jako část horní. Jednalo se vždy o pouhé jednovteřinové záblesky, kdy vždy jedna z částí oblohy díky světlu velice jasně zazářila a pak opět pohasla.

V tu chvíli jsem si myslel, že jsem jen prostě přetažený a že se mi to jenom zdá. Několikrát jsem si promnul oči. Zavřel je a otevřel. Ale světla nezmizela. Pořád se objevovala se stejnou pravidelností.  Jako kdybyste měli dvě baterky. Jednu namířenou k zemi a jednu namířenou do atmosféry. A byli jste naprosto synchronizovaný tým a zběsile baterku zapínali a vypínali. 

Největší záhadou je pro mě ale fakt, že se oblast ozáření ani v jednu vteřinu celého pozorování nezměnila. To znamená, že pokud šlo skutečně o předmět ve vzduchu, tak se tento létající předmět nepohyboval několik mnoho sekund. 

Samozřejmě jsem po prvotním šoku, asi 15 sekund, od okna uskočil a vzal si do ruky svůj mobilní telefon. Co nejrychleji jsem se snažil nastavit fotoaparát. Jakmile se mi to podařilo, ihned jsem zamířil oblast pozorování. Ale po světlech už nebylo ani stopy. Obloha byla černá. A černá zůstala celých dalších asi 10 minut, které jsem u okna strávil. Jen tu a tam se znovu a znovu objevovalo ono letadlo mezi černými mračny na severozápadě.

 

Na závěr, snad abych celou věc ještě více zamotal, 18. března 2008 jsem na tom samém horizontu pozoroval UFO – směřující závratnou rychlostí těsně nad horizontem ze západu na východ. Je snad pro někoho 18. den v měsíci něčím natolik významným, že na to musí takto upozorňovat? ☺

Obr. 2: Popis pozorovaného světelného jevu ze dne 18. června 2014 v 0:25 a jeho možná vysvětlení.

Astronauti.cz 2010 - 2013 © Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode