Ancient Astronauts - Paleo SETI - Alternative Archeology

Další letiště uzavřeno kvůli UFO

03.04.2011 22:22

 

 

Bylo slunečno a modrá obloha, přistávací plochy byly zbaveny sněhu a ledu a po drsné zimě měl být provoz na hlavním letišti v Gerdermoen v Oslu bezproblémový a podle plánu. Místo toho však bylo letiště donuceno zrušit lety v toto jarní odpoledne z důvodu záhadného stroje, který narušil jeho vzdušný prostor a zůstal tam. 

 

Autority byly i druhý den ráno nejisté, kdo stál za tímto problémem, který donutil letecké dispečery odklonit všechen provoz na nejméně dvě hodiny poté, co se malý neidentifikovaný stroj připomínající větroň, nebo bezmotorový kluzák vznášel ve výšce 8000 stop uprostřed přistávacího koridoru pro letadla. Skoro 15000 pasažérů muselo změnit své plány, protože jejich lety byly přesměrovány na jiná letiště včetně Stockholmu. Nestihli tak svůj přestup na jiný let, anebo jejich konečná destinace byla stovky mil jinde než původně předpokládali. Nedostatek příletů samozřejmě zdržel také lidi čekající na odlet. Mluvčí SAS Knut Morten Johansen řekl norské stanici NRK, že tento problém stál společnost také hodně peněz, protože bylo narušeno mnoho letů. Jako první viděla malé letadlo posádka SAS, protože bylo ve stejné výšce, kterou pravidelné linky používají na přistání v Oslu. Nejprve řekl pilot SAS, že stroj vypadá jako rogalo, ale pozdější zprávy zmiňují kluzák, nebo větroň. Nebylo možné navázat jakékoliv spojení s pilotem stroje. Záhadné letadlo zapříčinilo, že nebylo možné navádět pravidelné linky na přistání a mluvčí letiště Jo Kobro řekl, že se vznášelo ve vzduchu více než hodinu. “ Za chvilku jsme měli v prostoru mnoho letadel a ta musela letět na jiná letiště do Torp, Rygge, Kjevik, Fagernes a vím, že jeden let musel přistát ve Stockholmu “.

Ani OSL, SAS a ani policie nebyla schopna zjistit, kdo seděl v malém letadle, které způsobilo tolik problémů pro tolik lidí. Zodpovědné osoby z letiště obvolávaly lokální rogalové spolky a letecké kluby, ale jejich členové byli stejně zmateni jako oni. Vyšetřovatelé z Avinoru později vyloučili reporty, že stroj byl kluzák a policie litovala, že nevyslala helikoptéru, aby zjistila o co jde a případně odehnala narušitele z prostoru letiště. Očekávalo se, že civilní letecká autorita Avinor bude dál případ zkoumat. “ Jsme zvědaví co Avinor zjistí, kdo to byl a kdo měl zřejmě delší let než sám očekával “, řekl Johansen. Úředníci ze SAS oznámili, že musí ještě přehodnotit zda nějak uspokojí nároky postižených a poškozených pasažérů.

 

Prožívá Norsko něco neobyčejného? Nebylo by to určitě poprvé. John A. Keel ve svém Operation Trojan Horse píše:

“ Konvenční motorová letadla s rozeznatelnými křídli jsou nedílnou součástí UFO záhad. Přestože mezinárodní zákon vyžaduje, aby byl každý stroj opatřen označením a číslem na několika místech, žádné z těchto záhadných letadel se tím nezatěžuje....Švédský badatel Ake Franzen se v současné době prohrabuje novinovými články z třicátých let a skládá dohromady mnoho fragmentů zapomenuté skandinávské vlny z let 1932-38. Objevil více než devadesát detailních pozorování a přeložil to pro nás do angličtiny. Dávají nám překvapivý obrázek. Počínaje rokem 1932, se velká neoznačená letadla začala objevovat nad severním Švédskem, Norskem a Finskem. Byla vždy popisována jako šedivá. Často se objevovala v průběhu bouří a kroužila nad městy, kolejemi a loděmi na moři....

V dubnu 1934 vydal generál Reutersward prohlášení do tisku: porovnání těchto pozorování ukazuje, že není pochyb o ilegálním leteckém provozu nad naším tajným vojenským prostorem. Existuje mnoho hlášení od důvěryhodných osob o pozorování záhadných létajících strojů. A v každém z těchto případů byl zdůrazněn společný znak: na stroji nebylo žádné označení a ani číslo. Je nemožné vysvětlit celou věc jako pouhou představivost. Otázka je: Kdo jsou? A proč narušují naše teritorium? “

Když byly všechny dobře popsané případy z roku 1934 zaneseny do mapy, jejich trasa byla zřejmá. Vypadalo to, že následují velký oblouk týden za týdnem, kroužíce jižně do severního Norska, nad Švédsko a zpět na sever přes Finsko. Pokud sledovali tento oblouk, znamená to, že horní část trasy musela ležet někde v Arktickém oceánu. Alternativní trasa je mohla přivést ze severního Grónska. Tam bylo mnoho zajímavých pozorování...

Stovky pozorování UFO, které očividně pocházeli z arktického regionu a které následovali trasy na jih, pomohlo upevnit pozici populární teorie, že létající talíře pocházejí z otvoru na severním pólu. Jedna UFO organizace rozšířila teorii o skutečnost, že tyto objekty vstupují do zemského polárního regionu z vesmíru, aby se vyhnuly intenzivním radiačním pásům, které jsou koncentrovány v prostoru nad klidnými zónami....

 

Zdroj a foto: newsinenglish.no, sott.net

Překlad: Michael M.Faitl

Astronauti.cz 2010 - 2013 © Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si www stránky zdarma!Webnode